vineri, 20 mai 2011

Hello sweety



Mă simt vexat.

Vreau să ma transform într-un munte,

sau într-un copac.

Eu, doar o fiinţă umană ,

sper ca oamenii isi vor aminti cuvintele mele.

Numai atunci când voi trai ca un hoinar singuratic

voi putea să persist în

viata pe care o conduc.

Si,

daca as renunta la incercarea de a castiga “razboiul cu mine insumi”

încă o dată ma voi reintoarce la locul meu

si incerc sa traiesc

cum cred eu

(ceva imposibil. )







În timp ce traversez deşertul de la Las Vegas
Am vazut un tip drăguţ mic.
“De unde ai venit?” “De la pământ.”
“De ce ai venit aici?”
“Sunt intr- o excursie.”
“De ce excursie?”
“Pentru a ma uita  la diferite locuri.”
“Lucrurile importante nu pot fi văzute cu ochii.
Ele pot fi văzute clar doar cu inima
“Bună ziua, sweety!  În acest fel
Voi putea apoi să te văd. “

Niciun comentariu: